For å få til en vellykket flytting kreves erfaring og planlegging. Når du overlater flyttingen til oss sparer du både tid og en del frustrasjon.
Tiden du sparer på å la oss ta over flyttingen, kan du for eksempel bruke til å planlegge hvordan du skal innrede din nye bolig!
Vi kan hjelpe deg i hele prosessen, hvis du ønsker det, alt fra sortering, demontering og nedpakking eller kun bæring og bortkjøring.
Priser og nærmere beskrivelse finner du i de grønne boksene til høyre (under på mobil).
Har du behov for flyttevask? Vi kan utføre den grundige flyttevasken man er forpliktet til når man skal flytte fra en bolig. Vi vasker absolutt alt etter vi har flyttet ut alt av møbler og eiendeler. Les mer om flyttevask her.
I tilfeller der det er organisk eller farlig avfall (blod, urin, avføring, sprøytespisser og lignende), vil oppdraget gå under kategorien sanering. Dette kan også gjelde lokaler hvor det har vært smittsomme sykdommer, mye støv og sterkt sjenerende lukt.
Ved sanering benyttes verneutstyr som engangsdress, stikksikre hansker, maske eller munnbind.
Priser og nærmere beskrivelse finner du i de grønne boksene til høyre (under på mobil).
Vi utfører også saneringsvask
Vi kan gjøre hele eller deler av jobben for deg:
Om ikke annet er avtalt stiller vi med flyttebil og 2 personer på flyttejobber. Flyttebilen har løftelem og rommer 40 m3. Pris for flyttebil og 2 personer er kr 1.480 pr. time ekskl. mva (kr 1.850 inkl. mva). Pris pr. km er kr 12 ekskl mva (kr 15 inkl mva). Tjenesten faktureres etter medgått tid (minimum 4 timer) og eventuelt medgått materiell, som for eksempel flytteesker.
For øvrig vises til generelle vilkår for kjøp av tjenester i Nes Bygdeservice som du finner her.
Ønsker du mer bistand i forbindelse med flyttingen? Vi kan også hjelpe deg med flyttevasken. Vi har trygghetsgaranti – vi garanterer at din bolig er rengjort etter krav ved salg av bolig. Les mer om flyttevask her.
Dette er noe av det vi kan hjelpe deg med:
Timepris for rydding er kr 500 pr. time ekskl. mva (kr 625 inkl. mva). Sanering koster kr 720 pr. time ekskl. mva (kr 900 inkl. mva) og er inkl. verneutstyr om ikke annet er spesifikt avtalt. Tjenestene faktureres etter medgått tid og eventuelt medgått materiell, som f.eks søppelsekker.
Trenger du container i forbindelse med et ryddeoppdrag, kan du bestille dette gjennom oss eller bestille direkte fra containerleverandøren, Retura Glåma.
Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg videre. Vi tar gjerne en befaring, dersom det er ønskelig.
Nes Bygdeservice SA er et samvirkeforetak som eies av gårdbrukere og andre selvstendig næringsdrivende fra Nes.
Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen på nettstedet vårt og for personlig tilpasning av annonser. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Avvis alle
Vi tar ditt personvern på alvor og har satt i verk nødvendige tekniske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige data. I denne personvernerklæringen vil vi informere deg om hvordan vi samler inn, bruker, oppbevarer og beskytter dine personlige data når du besøker vår nettside. Du kan finne vår organisasjonsnummer og kontaktinformasjon på vår kontaktside eller ved søk på domenet du nå besøker hos Norid.no eller whois.com, og videre søk på org.nr. i brreg.no.
Vi samler inn og lagrer opplysninger som du gir oss gjennom vårt kontaktskjema, inkludert ditt navn, e-postadresse og annen kontaktinformasjon. I tillegg benytter vi oss av Google Fonts, Google Analytics, Google Site Kit og Facebook Pixel for å forbedre nettsiden vår, analysere trafikken og forstå effekten av annonsering på Facebook-plattformen. Vi kan også benytte sosiale medier og andre plattformer for markedsføring, noe som kan resultere i innsamling av din informasjon. Vi formidler ikke dine personopplysninger til tredjeparter eller bruker de i andre systemer om de ikke står beskrevet her, eller du har godkjent formidling ved innsending av skjema. Et eksempel er til en mailtjeneste hvor du på forhånd har godkjent å motta eposter eller har frivillig meldt deg på et nyhetsbrev.
Vi bruker tjenester fra Google for å spore og måle trafikken på nettsiden vår, dette betyr at Google kan få tilgang til dine personopplysninger. Hvordan Google forholder seg til ditt personvern kan du lese her.
Vi bruker dine personlige data til å svare på forespørsler du sender via vårt kontaktskjema, for å forbedre brukeropplevelsen på vår nettside og for å utføre analyse for å forbedre nettsiden vår. Dine data kan bli lagret så lenge det er hensiktsmessig, med mindre du ber om sletting. Opplysningene lagres på serverne til våre leverandører. Du kan kontakte oss for å få informasjon om hvilken leverandør vi bruker.
Vi har satt i verk nødvendige tekniske og organisatoriske sikkerhetstiltak for å beskytte dine personlige data mot uautorisert tilgang, endring, offentliggjøring eller ødeleggelse. Utover våre interne rutiner har også våre leverandører sine sikkerhetstiltak som du kan finne ut av ved å kontakte oss.
Du har rett til å be om innsyn i de personopplysningene vi behandler om deg og hvordan de behandles. Du kan også be om korreksjon, sletting og begrensninger i behandlingen av personopplysninger i henhold til personopplysningsloven. Hvis du mener at vi ikke overholder dine rettigheter i henhold til personopplysningsloven, har du rett til å klage til den aktuelle tilsynsmyndigheten. Dette gjøres ved å sende klage til Datatilsynet, du finner informasjon om hvordan kontakte Datatilsynet på Datatilsynet sine nettsider.
Vi følger Datatilsynets krav til GDPR, du finner info og dine rettigheter og våre plikter her.
Du har rett til å klage til Datatilsynet om vi ikke etterfølger gjellende lover og regler.
Fyll ut skjemaet under, så vil vi ta kontakt med deg normalt i løpet av 1-2 virkedager. Ved at du fyller ut skjemaet så nøyaktig som mulig, blir det enklere for oss å gi deg et konkret svar.
Fyll ut skjemaet under, så vil vi ta kontakt med deg normalt i løpet av 1-2 virkedager. Ved at du fyller ut skjemaet så nøyaktig som mulig, blir det enklere for oss å gi deg et konkret svar.